annonce

Rigtig mange husker garanteret den amerikanske skuespiller Harrison Ford som actionhelten Indiana Jones, der spæner gennem junglen i jagten på en uvurderlig skat.
Nu kan man opleve Ford i en noget anden og mindre hæsblæsende udgave, nemlig som sig selv i en serie af små reklamefilm for whiskymærket Glenmorangie med titlen “Once Upon a Time in Scotland”.
Der er tale om traditionel reklame blandet med historiefortælling, hvilket er mundet ud i en noget alternativ men også underholdende reklamekampagne med et ironisk anstrøg.
Den 82-årige Ford bliver indlogeret på det gamle skotske slot Ardross Castle, møder teamet bag Glenmorangie, drikker whisky ved kaminilden og bestiger højlandet iført kilt og til lyden af sækkepiber. Det lykkes også Ford ved et uheld at rive armen af en rustning.
Foreløbig er der udgivet seks episoder af serien. Resten vil blive lanceret drypvis i løbet af 2025.


















Til kamp mod “tør januar”













Stadig mindre champagne i glassene




Champagne og østers er ren umami!


Bordeaux-vin tilsat rom
















Mousserende vin bliver en del af appellationen









Han har købt de 18 Bourgogne-skilte































Jumilla ramt af langvarig tørke












































Vrede over LVMH køb





Sangria lavet med Petrus!









Champagne kan bryde lydmuren


































































annonce